چرا بیماران مبتلا به PKD باید کمر درد
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

علل درد پشت بیماری کلیه پلی کیستیکچرا بیماران مبتلا به PKD باید کمر درد

درد کمری به معنای بیماران درد در پایین است بازگشت. برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک، یک علامت común.Por همین دلیل است که بیماران مبتلا به PKD باید کمر درد؟ چگونه برای از بین بردن؟

علل درد پشت بیماری کلیه پلی کیستیک

بیماری کلیه پلی کیستیک باعث کیست پر از مایع های متعدد در هر دو riñones.En توسعه مراحل اولیه، تمام کیست های کلیه به اندازه کافی هر problem.However با گسترش آن به علت نیست، کیست بزرگ کلیوی جایگزین عملکرد بافت کلیه به تدریج .در این مورد، برخی از عوارض PKD می تواند باعث درد پشت.

کیست کلیوی اول گسترش. کلیه ها در پایین abdomen.Cuando برخی از آنها بیش از حد بزرگ قرار گرفته است، کلیوی در این نزدیکی هست و سایر بافت ها فشرده هستند و اعصاب órganos.Cuando در این اندام کشیده، بیماران به راحتی LBP خواهد شد.

دومین عفونت از کیست renal.Compresión بزرگ کیست کلیه می تواند fácilmente.Entonces شکستگی که در آن عفونت کیسه مایع دیفرانسیل ممکن است رخ دهد باعث شده است.

تاریخ و زمان آخرین در محاسبات renales.Cuando کلیه ها توسط کیست های کلیوی بزرگ، که قادر به حذف بدن completo.La تجمع اگزالات اسید از سنگ اسید اگزالات علت کلیه و سنگ بیش از حد بزرگ کلیه می تواند القاء کمر درد هستند آسیب دیده.

چگونه برای از بین بردن عقب بیماران مبتلا به PKD درد؟

از آنجا که سنگ کلیه، کیست بزرگ کلیوی و سنگ کلیه علل هستند، درمان باید قادر به تحمل این problemas.Por البته، درمان موثر باید به علل زمینه ای بستگی دارد باشد. برای دریافت برنامه درمانی فردی، شما می توانید وضعیت بیماری خود را برای پزشک آنلاین توصیف می کنند. سپس، شما می توانید این مشکل را با موفقیت غلبه بر.

برای مثال، اگر بیماران درد پشت ناشی از عفونت کیست کلیه، پیشنهاد کرد که آب آشامیدنی و قره قاط آب بیشتر، یک بار هنوز ادرار به اندازه کافی. enfermedad-renal@hotmail.com: در موارد شدید، همچنین باید برخی از antibióticos.Si سوال دیگری را، لطفا به ما ایمیل ارسال کنید.





:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: